wtorek, 16 października 2012

Panterkowe serce :)


Jakiś czas temu zrobiłam z nudów bluzkę oversize z męskiej koszulki, jednak materiał był na tyle zniszczony, że nie nadawała się do chodzenia. Naszyłam na nią wtedy panterkowe serduszko, którego oczywiście nie wyrzuciłam :). Samo jego naszycie wymagało odrobinę kombinowania, bo materiał jest bardzo cienki. Dlatego najpierw wycięłam serce z kartki a konkretnie z gazety, którą miałam pod ręką :) .





Gazetowe serduszko nałożyłam na materiał i podwijałam po kawałku do środka podpinając jednocześnie szpilkami. Obszyłam je wokół, żeby się nie pruło, a to, co nie było mi już potrzebne odcięłam. (pomimo tego widać na zdjęciu- wyszło mi równe i nie ma już tych wystających niteczek ;) ).
Bluzeczkę zrobiłam całkowicie sama :) Mam tu na myśli fakt, że nie przerabiałam jej z niczego, tylko kupiłam dzianinę w pasmanterii :) . Uwielbiam te sklepiki, upodobałam sobie szczególnie jeden, bo o cokolwiek tam nie zapytam,  zawsze to jest :) .
Wracając do bluzki, zrobiłam w niej nawet ładne lamówki przy rękawkach, z czego jestem bardzo dumna, bo wyglądają całkiem przyzwoicie :) . Swoją drogą rękawków miało nie być wcale ale patrząc za okno zmieniłam zdanie… Robi się szaro,  buro więc i garderobę trzeba przystosować do pogody… Niestety coraz rzadziej można wyjść na zewnątrz nie zakładając nic na wierzch…






Do białej bluzki założyłam kamizelkę atmosphere , którą kupiłam w secondhandzie za 2 złote. Do koszyka wrzuciłam ją ze względu na duuużą ilość przyszywanych (a nie nabijanych) ćwieków. W sklepie nie miałam nawet zamiaru  kiedykolwiek  założyć, zmieniłam zdanie gdy przyjrzałam się jej w domu :) . Uznałam, że będzie idealnie się komponowała z botkami khaki, które mam jeszcze z zeszłego roku :) .










x.o.x.o.





1 komentarz:

  1. serduszko na bluzce piękne.. ale włosy jeszcze piękniejsze ;)..

    pozdrawiam
    Aniela :)

    OdpowiedzUsuń